Patrycja Raczyńska - nr 29 - Finalistka Mis Passion 2017
Administrator
Liczba postów: 5,216
Reputacja: 73
Patrycja Raczyńska - nr 29 - Finalistka Mis Passion 2017
Patrycja Raczyńska- nr 29 - Finalistka Miss Passion 2017
/4 vice Miss World of The Woman 2017/
Warszawa
Wzrost : 169 cm

[Obrazek: 1qnzgg.jpg]
[Obrazek: do8hh4.jpg]
[Obrazek: 21273ow.jpg]
[Obrazek: 23jt4w.jpg]
[Obrazek: a0fq1k.jpg]

O sobie :
Jestem studentką 3 roku kosmetologii, moją specjalizacją jest podologia, czyli zajmowania się defektami i chorobami kończyn dolnych. Moim hobby jest pole dance, czyli taniec na drążku pionowym, niesamowicie seksowny i kobiecy. Moim marzeniem jest wygrana w konkursie, sprawianie  w życiu zawodowym, aby każda z nas wyglądała i czuła sie piękną. pomoc osobą głównie starszym, cukrzykom z problemami dotyczącymi ich stóp. Uwielbiam zwierzęta, adoptowałam kota i psa. Są moimi najlepszymi przyjaciółmi. Innych również zachęcam do adopcji ze schroniska i opieki nad pupilmi do końca ich życia.  Chciałabym zrealizować wszystkie moje marzenia, dążę do nich wytrwale, a przy okazji, chciałabym spełniać marzenia innych. 

Dlaczego to Ty powinnaś zostać Miss Passion 2017 ?
To bardzo trudne pytanie, każda kobieta marzy o takim wyróżnieniu, każda z nas jest inna i wyjątkowa, jestem osoba skromna, lubię dbać o siebie i dawać innym radość, kocham zwierzęta, zawsze myślę sercem, co czasem sprawia cierpienie, ale uważam, ze lepiej ryzykować niż narzekać. Moje marzenia to moje cele. Jestem wytrwała i cierpliwa. Jestem patriotka. Myślę, ze moje cechy charakteru są idealne dla Miss Passion 2017!

Wideo prezentacja

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------