Kamila Wasilewska - nr 17 - Miss Passion 2017
Administrator
Liczba postów: 5,216
Reputacja: 73
Kamila Wasilewska - nr 17 - Miss Passion 2017
Kamila Wasilewska- nr 17 - Finalistka Miss Passion 2017
/1 vice Miss Passion Casting Open 2017/
Szczecin
Wzrost : 177 cm

[Obrazek: 2u4q24l.jpg]
[Obrazek: fuxonc.jpg]
[Obrazek: sg337q.jpg]
[Obrazek: 2wohsfs.jpg]
[Obrazek: 2elts8w.jpg]

O sobie :
Nazywam się Kamila Wasilewska, mam 21 lat i mieszkam w Szczecinie. Studiuje na Akademii Sztuki, która pozwala mi rozwijać swoje pasje związane z malarstwem i rysunkiem. Będę specjalizowała się w grafice projektowej. Interesuje się modą i projektowaniem ubioru. Wolny czas spędzam aktywnie, uprawiając głównie jogę i bieganie. Często też jeżdżę na rowerze oraz rolkach, szczególnie w otoczeniu zieleni i natury. Sporadycznie pracuję jako modelka w agencji Major w Mediolanie. Prowadzę również zajęcia w wodzie Aqua-fitness dzięki temu moja sylwetka jest ciągle w formie. Lubię pracować nad celami, które sobie stawiam. Moją główną motywacją są możliwości rozwoju i uszczęśliwiania innych, które daje nam udział w konkursie piękności. Kocham zwiedzać różne zakątki świata dlatego w przyszłości chciałabym połączyć pracę z ciągłymi podróżami.

Dlaczego to Ty powinnaś zostać Miss Passion 2017 ?
Myślę, że każda z dziewczyn zasługuje na ten tytuł ale dzięki mojemu dotychczasowemu doświadczeniu mogę zdziałać dużo więcej. Tytuł ten ma duży potencjał do wykorzystania go w działalności nie tylko charytatywnej, ale i zmienianiu otoczenia na lepsze oraz odniesienia sukcesu na arenie międzynarodowej.

Wideo prezentacja

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------