Aleksandra Młot - 4 vice Miss Passion 2017
Administrator
Liczba postów: 5,216
Reputacja: 73
Aleksandra Młot - 4 vice Miss Passion 2017
Aleksandra Młot - nr 6 - Finalistka Miss Passion 2017
/Miss Passion woj. łódzkiego 2017/
Łódź/Warszawa
Wzrost : 173 cm

[Obrazek: dyaopl.jpg]
[Obrazek: 2m61lau.jpg]
[Obrazek: 2v1w8lk.jpg]
[Obrazek: jg1736.jpg]
[Obrazek: 2romarn.jpg]

O sobie :
Witam serdecznie . Nazywam się Aleksandra Młot. Mam 21 lat , aktualnie mieszkam w Warszawie . Jestem samodzielną, otwartą i bardzo towarzyską osobą. Na co dzień pracuję w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej , dodatkowo studiuję zaocznie Kosmetologię - chcę się rozwijać w kierunku medycyny estetycznej. Moja praca to również moje hobby i pasja , coś co kocham i bez czego nie wyobrażam sobie życia . Poświęciłam tańcu 9 lat w Łódzkiej Szkole baletowej , były to czasy ciężkiej pracy , wielu wyrzeczeń i litrów wylanych łez ale to ona ukształtowała mój charakter i styl bycia. Jeśli chodzi o moje marzenia to jestem w trakcie ich spełniania, aczkolwiek mam nadzieję , że w przyszłości będę mogła tańczyć na deskach teatrów w Nowym Jorku. Interesuję się również muzyką oraz modelingiem - zarówno jeśli chodzi o sesje zdjęciowe jak i pokazy modowe. Zawsze marzyły mi się kontrakty zagraniczne czy sesje dla znanych marek- cóż wszystko przede mną .

Dlaczego to Ty powinnaś zostać Miss Passion 2017 ?
Uważam, że wygrana w konkursie Miss Passion utorowałaby mi ścieżkę do kariery modelki i pomogła w rozwoju osobistym, właśnie w tym kierunku. Byłaby kolejnym spełnionym marzeniem i osiągniętym celem . Wiadome jest że od Miss wymagają państwo nie tylko zachwycającej urody , a zarówno odpowiednich cech charakteru i stylu bycia - a ja uważam się za osobę ambitną, dążącą do celu z silnym charakterem , zawsze uśmiechniętą i gotową na nowe wyzwania. Sądzę , że godnie nosiłabym koronę i reprezentowała zarówno siebie jak i Państwa przy współpracy z różnymi markami, firmami lub w innych konkursach.

Wideo prezentacja