Wywiad z Dobromiłą Dunajczyk - Miss Passion 2015
Administrator
Liczba postów: 4,903
Reputacja: 66
Wywiad z Dobromiłą Dunajczyk - Miss Passion 2015
Dobromiła Dunajczyk - Miss Passion 2015

[Obrazek: 1tmtr6.jpg]
Zdjęcie : Łukasz Sakowski Photography dla MissPassion.pl, Małgorzata Abramowicz make-up i włosy, stylizacje : Marta Śliwińska

1.Kim jest na co dzień Dobrusia, czym się zajmuje, jakie ma hobby?
Aktualnie jestem studentką III roku Technik Dentystycznych na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Mam, chyba po rodzicach (uśmiech), artystyczną duszą, stąd moje zainteresowanie foto-modelingiem, dzięki któremu mogę się wcielać w różne role. Oprócz tego lubię malować, robić makijaże i nailarty.

2.Czy interesowałaś się kiedyś konkursami piękności, czy zainteresowanie przyszło wraz z Miss Passion?
Lubię wszystko co związane ze światem mody np. pokazy modowe (mój ulubiony to Victoria's Secret), sesje zdjęciowe, aktualne trendy w makijażu, nowości w świecie fryzur, a także w dodatkach takich jak: buty, torebki, nakrycia głowy i biżuteria. W związku z tym interesują mnie także konkursy piękności, w których mogę znaleźć wszystkie wcześniej wymienione dyscypliny.

[Obrazek: 23jqlv.jpg]
Zdjęcie : Łukasz Sakowski Photography dla MissPassion.pl, Małgorzata Abramowicz make-up i włosy, stylizacje : Marta Śliwińska

3.Jaki jest Twój największy atut? Jak myślisz, co cię wyróżniło wśród finalistek konkursu MP?
Moja mama, patrząc na mnie i na moje zdjęcia, często mówiła, że emanuje ode mnie dobra energia. Może wy także to zauważyliście (uśmiech). Wydaje mi się, że ważne jest, aby być atrakcyjnym wizualnie człowiekiem, ale jeszcze ważniejszym i wartościowszym jest, aby być dobrą, ciepłą i mądrą osobą, wrażliwą nie tylko na los innych ludzi, ale także na naturę, która nas otacza i której jesteśmy spójną częścią, Los przedstawicieli świata fauny i flory jest mi szczególnie bliski.