Magdalena Świeżawska - finalistka Miss Passion 2018
Administrator
Liczba postów: 5,018
Reputacja: 70
Magdalena Świeżawska - finalistka Miss Passion 2018
Madgalena Świeżawska
Rocznik : 1995
Wzrost : 177 cm,
Zamieszkała : Bydgoszcz
Stan cywilny : panna
Języki obce : angielski
Zawód / zajęcie / Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie : Udział w konkursie Miss Polski Regionu Kujawsko-Pomorskiego, Bursztynowa Miss Polski
O sobie :
Swoją przygodę z konkursami piękności zaczęłam mając 17 lat. Nigdy nie oczekiwałam od nich spektakularnych efektów w postaci miejsc na podium czy rozkwitu własnej kariery. Jednak dzięki konkursom zdobyłam cenne doświadczenie, zyskałam większą pewność siebie, nabrałam obycia ze sceną oraz poznałam niesamowitych ludzi. Jestem osobą, która uwielbia doświadczać i dzięki temu się uczyć. Właśnie dlatego zajmuję się wieloma rzeczami jednocześnie. Obecnie jestem studentką I roku dziennikarstwa (MU), co pozwala mi na aktywną działalność w organizacjach studenckich. Pracuję jako barmanka, dorywczo jako hostessa, a w weekendy zamieniam się w wokalistkę zespołu grającego na eventach. Jednak to folklor jest moją największą pasją, którą mogę rozwijać dzięki koncertowaniu z Zespołem Pieśni i Tańca Ziemi Bydgoskiej. Raz na jakiś czas udaje mi się pełnić rolę konferansjera w zaprzyjaźnionym domu kultury, oraz stawać przed obiektywem znajomych fotografów co doje mi niesamowitą frajdę. Nie lubię marnować czasu, dlatego każdy dzień staram się zaplanować tak by spędzić go produktywnie. Moje plany na przyszłość zmieniają się średnio raz na 2 miesiące. Jednak jednego jestem pewna- mieszkać będę w drewnianym domku na wsi. Miasto daje wiele możliwości, z których obecnie korzystam, jednak nie wyobrażam sobie tego aby zostać tu na zawsze. To co najbardziej cenie w życiu to rodzina. Szczególnie uwielbiam spędzać czas z moją babcią. Dlaczego? Miłość najbliższych jest bezwarunkowa, a doświadczenie życiowe najstarszych jej członków to wiedza, o której nie przeczytamy w żadnej z