Beata Czekańska - nr 20 - Finalistka Miss Passion 2017
Administrator
Liczba postów: 4,875
Reputacja: 64
Beata Czekańska - nr 20 - Finalistka Miss Passion 2017
Beata Czekańska- nr 20 - Finalistka Miss Passion 2017
/1 vice Miss Passion World of The Woman 2017/
Krosno
Wzrost : 174 cm

[Obrazek: 2afzvvt.jpg]
[Obrazek: rszprn.jpg]
[Obrazek: 25arxwl.jpg]
[Obrazek: dc31aa.jpg]
[Obrazek: w0i83d.jpg]

O sobie :
7. Jestem studentką pierwszego roku kosmetologii na Uniwersytecie Medyczny w Lublinie (tam obecnie mieszkam). Interesuję się oczywiście modelingiem, współpracuję z kilkoma firmami jako modelka oraz fotomodelka (chodziłam w pokazach takich marek jak m.in. Unique by Ola Stodółka, Dorota Goldpoint itd.)
W przyszłości chciałabym również zostać choreografem pokazów mody(bedąc dzieckiem uczyłam się tańca, więc jako choreograf mogłabym połączyć dwie pasje w jedno). Też chciałabym zaprojektować własna kolekcję ubrań, bo już od najmłodszych lat uwielbiałam szyć ubranka dla lalek. Jako przyszła kosmetolog chciałabym odkrywać piękno każdej mojej przyszłej klientki - za pomocą makijażu i nie tylko. Oczywiście nie mogę pominąć pasji do motoryzacji, która jest ze mną od najmłodszych lat, dzięki mojemu tacie - staram mu się pomagać w warsztacie jeśli tylko mam na to czas. Pasjonują nas stare samochody, oraz jazda na quadzie. Sztuka to też nieodłączny element mojego życia, gdy pędzle do makijażu schną wyciągam papier i szkicuję, koloruje czasami maluje na płótnie obrazy jednak to wymaga czasu którego mi teraz brakuje. Gdy już wymaluję wszystko co się da lubię też śpiewać - muzyka daje mi wytchnienie, pozwala poukładać myśli. Przy dobrej muzyce też można potańczyć dla zdrowia Uśmiech 
Moim marzeniem jest odwiedzić kraj który inspiruje mnie od wielu lat - INDIE.

Dlaczego to Ty powinnaś zostać Miss Passion 2017 ?